Wilshere për kritikët: Jam ende i ri, edhe pse kam dy fëmije

Posted: December 1, 2013 in Uncategorized

 

Mesfushori i Arsenalit, Jack Wilshere ka kërkuar durim nga kritikët e tij dhe mendon se njerëzit kanë harruar se ai është vetëm 21-vjeçar dhe debutimi i tij ka qenë pesë vite më parë, por kishte ngecur pak nga rikthimi prej lëndimit.

 

“Po, mendoj se njerëzit harrojnë moshën time. Jo vetëm se nuk kam qenë duke luajtur për një kohë, por njerëzit gjithashtu dëgjojnë se kam dy fëmijë dhe nuk dëgjoni shpesh për një 21-vjeçar që ka dy fëmijë”.

 

“Kam qenë në ekipin e Arsenalit në moshën 16-vjeçare. Ka pesë vite dhe në kushtet e futbollit është një kohë e gjatë”.

 

“Bëra debutimin tim në moshën 16 vjeçare dhe qëllimi ishte të luaja për Anglinë, e kjo ndodhi shumë shpejtë – kur isha 18 vjeç. Pastaj, qëllimi ishte të mbaja vendin tek Arsenali dhe e bëra këtë gjatë sezonit”.

“Kisha një vit frustrues me lëndimet dhe është vështirë kur lëndoheni sepse duhet të riktheheni pastaj. Njerëzit mendojnë se kur jeni të lënduar ju nuk punoni shumë, por duhet punuar, më besoni”.

Leave a Reply

