Ibrahimovic: Nuk më duhet “Topi i Artë” kur jam më i miri !

Posted: December 1, 2013 in Uncategorized
image

 

Sulmuesi  i PSG-së, Zlatan Ibrahimoviç, godet përsëri për të dalë sërish në faqet e para të mediave sportive. Sulmuesi suedez deklaroi pas triumfit 2-1 kundër grekëve të Olympiakos në “Park des Princes”, se nuk ka nevojë për Topin e Artë, sepse e di që është futbollisti më i mirë në botë. “Nuk është diçka që e mendoj pasi nuk është e rëndësishme për mua.

Nuk më duhet ky trofe për ta ditur që jam më i miri”, ka thënë Ibrahimoviç. Ndoshta Ibra është karikuar për këtë vetëvlerësim nga barazimi i rekordit të Krespos, Van Nistelroj, Inzaghit dhe portugezit Ronaldo për numrin e golave që ka shënuar në fazën e grupeve të Ligës së Kampionëve. Ibrahimoviq, është futbollisti I 18 në historinë e Ligës së Kampionëve, që ka zhvilluar 100 ndeshje.

Leave a Reply

