Herët për të krahasuar Balen me Ronaldon

Posted: December 1, 2013 in Uncategorized
image

 

Mbrojtësi i Real Madridit Marcelo beson se është shumë herët për ta krahasuar Gareth Balen me Cristiano Ronaldon, pasi uellsiani shënoi hat-trick në fitoren 4-0 kundër Valladolidit.

“Los Blancos” vazhduan serinë e fitoreve të shtunën mbrëma, me Balen që në minutën e 33-të shënoi me kokë, kurse tre minuta më vonë, Karim Benzema shënoi për 2-0.

Lojtari më i shtrenjtë në botë shënoi edhe dy gola tjerë në pjesën e dytë dhe bëri që shumë njerëz ta krahasonin atë me shokun e tij të skuadrës, Ronaldon, i cili mungoi në këtë takim shkaku i një lëndimi që pësoi një javë më parë.

“Nuk mund të ketë krahasime mes Balet dhe Ronaldos. Cristiano është më i mirë në botë dhe këtë të gjithë e dinë. Bale është një lojtar i shkëlqyer dhe është në rrugë të mirë për t`u bërë lojtari më i mirë në botë”, ka thënë Marcelo pas ndeshjes.

Përkundër fitores, Marcelo ka thënë se ekipi ende duhet të bëjë përmirësime që që të mbajnë formën e tyre edhe për ndeshjet e ardhshme.

“Çdo ndeshje është e vështirë. Edhe kjo kundër Valladolidit ishte e tillë sepse ata nuk lejonin të luanim lojën tonë por më vonë ne morëm veten dhe sulmuam vazhdimisht”, shtoi 25-vjeçi.

Leave a Reply

