Boateng: Bundesliga, liga më e mirë në botë

Posted: August 30, 2013 in Uncategorized

Boateng - K

Kevin-Prince Boateng në transferimin e tij tek Schalke e ka përshkruar Bundesligën si ligën më të mirë në botë.

“Jam i lumtur të kthehem në Gjermani, në ligën më të mirë në botë”, deklaroi Boateng.

“Schalke së pari më kontaktoi para një viti dhe gjërat e mira vijnë për ata që kanë durim. Të Mërkurën, i dhashë Milanit një dhuratë lamtumirëse[2 gola kundër PSV] për tre vite të shkëlqyera me ta. Që nga e Enjtja, koka,truri,gjaku im dhe gjithçka tjetër u fokusua tek Schalke”.

“Është një rast i shkëlqyer. Klubi ka fansa të shkëlqyer dhe një trajner të ri të mirë”

Leave a Reply

