Willian: Ëndrra ime ishte të luaj këtu

Posted: August 28, 2013 in Uncategorized
Tags:

0,,10268~12180350,00

 

25-vjeçari Brazilian ka kompletuar transferimin e tij tek Chelsea për pesë sezonet e ardhshme, duke u larguar nga klubi Rus, Anzhi Makhachkala.

 

“Jam shumë i lumtur të jem këtu. Ka qenë një ëndërr e imja të vij dhe të luaj këtu”.

“Chelsea është njëri ndër klubet më të mira në botë dhe tani do të luaj për njërin ndër menaxherët më të mirë në botë, prandaj jam i lumtur dhe mezi pres të filloj”, ishin fjalët e para të Willian pas arritjes së tij në Londër./botafutboll

Leave a Reply

