Zidane: Unë do kujdesem për Bale

Posted: August 26, 2013 in Uncategorized
Tags:

Figurë

Legjenda e Real Madridit, Zinedine Zidane ka thënë se ai do të merr në duart të gjitha përgjegjësitë për Gareth Bale, pasi Francezi e di ndjenjën e të qenurit transferimi më i lartë në historinë e futbollit.

Zidane u transferua nga Juventusi te Real Madridi në vitin 2001, për një shumë rekorde në atë kohë, plotë 55 milionë euro dhe e di shumë mirë ndjenjën e të qenurit lojtari më i shtrenjtë në histori të fubollit.

 

“Unë e di se çfarë do të thotë të jesh lojtari më i shtrenjtë në historinë e futbollit. Unë do të tentoj ta këshilloj atë dhe të jem këshilltar i tij, pasi njerëzit presin shumë nga ky transferim”.

“Dyert e mia do të jenë çdo herë të hapura për të”, ishin fjalët e Zinedine Zidane për Sunday People. /botafutboll

 

Comments
  1. denisbekaj says:

    Bale ka me deshtu n’real madrid 😛

Leave a Reply

