Dzeko merr shansë të dytë

Posted: August 25, 2013 in Uncategorized
Tags:

Image

Reprezantuesi boshnjak ishte gati të largohej nga Etihad Stadium për shkak të formës së tij të dobët me ish trajnerin Roberto Mancini, por atij do i jepet një mundësi e re me trajnerin e ri.

 

Trajneri i ri i Manchester City’s Manuel Pellegrini i dha një mundësi të fundit Dzeko’s për të treguar se ia ka vlejtur shuma prej 32 mln eurove që klubi ka shpenzuar për të.

 

“Natyrisht, nuk ka dyshim që ai do të shënojë. Ai ka shënuar gola gjatë tërë karierrës së tij.” tha Pellegrini për gazetarë.

 

“Kam biseduar me të para se të vija këtu dhe i thash që nëse do të qëndrojë këtë sezon, ai duhet të dëshmojë lojtarin që City bleu 2 vite më parë”

 

“Nuk është se pres një numër të jashtëzakonshëm të golave, e para e punës është që ekipi të fitoj, e kur fiton ekipi nuk është shumë me rëndësi se kush fiton.” vazhdoi ai.

“Natyrisht sulmuesi është ai që shënon më së shumti, por në ekipin tim shënojnë të gjithë lojtarët. Nuk dua të flas për sezonin e kaluar, nuk është detyra ime. Une e di çka duhet të bëjë. Detyra ime është që ti flasë të gjithë lojtarëve, jo vetëm 1 apo 2 prej tyre.” përfundoi Pellegrini./botafutboll

 

Leave a Reply

