Conte: Pogba mund të bëhet më i miri në botë

Posted: August 25, 2013 in Uncategorized
Tags:

Image
Trajneri i Juventusit, Antonio Conte, ndjen se mesfushori i talentuar, Paul Pogba, mund të bëhet lojtari më i mirë në botë.

 Pogba ishte fantastik në fitoren ndaj Sampdorias dhe Conte beson se ai mund të bëhet një ditë lojtari më i mirë në botë.

 

“Pogba është lojtar modern, është i fortë, i shpejtë dhe ka qëndrueshmëri”.

 

“Ai është modest, dëgjon këshillat e mia dhe të bashklojtarëve. Ne kemi filluar të punojmë në të një vit më parë dhe progresi i tij ka qenë i hatashëm”.

“Unë kam parë intervistat e tij në të cilat ai ka thënë se dëshiron të bëhet më i miri në botë. Jam i lumtur me këtë fakt, sepse për mendimin tim, ai mund të bëhet më i miri”, është shprehur Conte.

Leave a Reply

